Faq - Groene Engel Skip to main content

Faq

Heb je vragen over je account, e-ticket of kaartverkoop? Wij hebben een hoop vragen verzameld die jou snel een antwoord geven. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

  • Hoe meld ik me aan/af voor de nieuwsbrief?

    Je kunt je hier direct aanmelden voor de nieuwsbrief: nieuwsbrief.

    Op het moment dat je een account aanmaakt voor het online kopen van tickets, kun je ook aangeven dat je op de hoogte gehouden wilt worden van aankomende evenementen.

    Als je al een account hebt, kun je inloggen en de optie om nieuws over evenementen te ontvangen aan- of uitvinken.

    In elke nieuwsbrief staat een link om je uit te schrijven.

  • Kan ik de zaal in met een rolstoel?

    De zaal is toegankelijk voor rolstoelen. We hebben een rolstoellift net voor de ingang van de zaal, want daar zijn enkele traptredes. In het pand is ook een toilet dat toegankelijk is voor mensen in een rolstoel.

  • Kan ik tijdens een concert zitten?

    Bij de meeste concerten zijn er geen zitplaatsen. Als je erg slecht ter been bent of echt niet lang kunt staan, dan kun je dat even laten weten aan ons personeel dat bij de deur staat. Zij regelen dan een stoel of kruk voor je.

  • Hoe kan ik online kaarten bestellen?

    Voor het online kopen van tickets heb je een account nodig. Klik hier voor meer informatie: online tickets kopen

  • Wanneer kan ik kaarten kopen in Groene Engel?

    De ticketkassa is een half uur voorafgaand aan iedere voorstelling geopend. Daarbuiten is het mogelijk om in Cultuurlokaal kaarten te kopen tijdens openingstijden.

  • Hoe kan ik inloggen op mijn Groene Engel account?

    Heb je al eerder een account aangemaakt dan kun je direct inloggen en bestellen.

  • Mijn gegevens zijn veranderd, hoe pas ik deze aan?

    Zorg ervoor dat de gegevens juist en actueel zijn. Groene Engel kan je dan altijd bereiken als er wijzigingen zijn omtrent een evenement. Je kunt je accountgegevens wijzigen door in te loggen en links bovenin op de menubutton te klikken. Je kan dan je persoonlijke gegevens aanpassen.

  • Hoe werkt een e-ticket?

    Je ticket ontvang je als e-ticket in je mailbox. Op dit ticket moet een streepjescode te zien zijn. De streepjescode op het e-ticket wordt bij de deur naar de zaal gescand.  Je e-ticket kan gescand worden vanaf je mobiele telefoon dus je hoeft je e-ticket niet uit te printen.  Het scannen van de tickets gebeurt aan onze zaaldeur. Heb je geen mobiele telefoon, print je e-ticket dan uit.

  • Ik heb geen e-ticket ontvangen, wat nu?

    Mocht je geen mail hebben gehad, kijk dan eens in je spammap. Mocht je de mail daar ook niet vinden, log dan op onze site in op je account en kies voor Mijn Tickets.  Je ziet je bestelde ticket(s) daar staan.

  • Ik ben mijn e-ticket kwijt, wat nu?

    Ben je de mail met je e-ticket kwijt, log dan op onze site in op je account en kies voor Mijn Tickets.  Je ziet je bestelde ticket(s) daar staan.

  • Krijg ik korting met mijn CJP-pas?

    Ja, alleen aan de kassa van Groene Engel en de CD-Kiosk krijg je op vertoon van je CJP-pas 2 euro korting op je ticket.

    Online kun je geen tickets kopen met CJP-korting omdat we de gegevens van je kaart niet in kunnen zien.

  • Algemene bezoekersvoorwaarden

    Op onze kaarten zijn onze algemene bezoekersvoorwaarden van kracht.

  • Kan ik reserveren?

    Nee, wij reserveren geen tickets. Je kunt ze online kopen, een half uur voorafgaand aan het event of bij ons voorverkoopadres De CD-Kiosk in het centrum van Oss.

Blijf altijd op de hoogte van ons programma