FAQ - Groene Engel Skip to main content

FAQ

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over je account, e-ticket of kaartverkoop? Wij hebben een hoop vragen verzameld die jou snel een antwoord geven. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@groene-engel.nl.

Informatie over je ticket

  • Waar vind ik de algemene voorwaarden?

    Op onze kaarten zijn de algemene bezoekersvoorwaarden van kracht zoals vastgesteld door de Vereniging van Nederlandse Podia en Festivals (VNPF).

  • Hoe kan ik online tickets kopen?

    Simpel, snel en veilig: je kunt 24/7 online tickets kopen via onze website. Je betaalt veilig via internetbankieren of creditcard, en er zijn geen extra servicekosten. Na aankoop ontvang je een e-ticket met barcode in je mailbox, dat je gewoon vanaf je telefoon kunt laten scannen bij de ingang. Printen is dus niet nodig!

  • Heb ik een account nodig om tickets te kopen?

    Ja, om online tickets te kopen heb je een account nodig. Als je al een account hebt, kun je gewoon inloggen met je e-mailadres en wachtwoord en direct bestellen. Nog geen account? Geen zorgen! Tijdens het bestellen van je ticket kun je je makkelijk aanmelden als ‘nieuwe bezoeker’ en je gegevens invullen. Daarna krijg je een mail om je account te activeren, zodat je in de toekomst nog sneller kunt bestellen.

  • Kan ik ook vooraf een account aanmaken?

    Ja hoor! Je kunt ook eerst een account aanmaken voordat je tickets koopt. Klik [hier] en kies voor ‘nieuwe bezoeker’. Vul je gegevens in en klik op ‘bewaar’. Je ontvangt dan een uitnodiging in je mailbox om je account te bevestigen en een wachtwoord aan te maken.

  • Is er een kassa waar ik tickets kan kopen?

    Jazeker! De kassa van Groene Engel opent een half uur voor aanvang van een concert, theatervoorstelling of film. Hier kun je tickets kopen en contant of met PIN betalen.

  • Kan ik de Podium Cadeaukaart bij jullie gebruiken?

    Ja, dat kan! Je kunt de Podium Cadeaukaart verzilveren aan de kassa van Groene Engel, die een half uur voor de activiteit geopend is.

  • Kan ik mijn tickets retourneren of annuleren?

    Helaas nemen we gekochte tickets niet terug, zowel via de site als aan de kassa. Maar je kunt je tickets wel veilig doorverkopen via TicketSwap, een betrouwbare site voor het verkopen van je tickets.

  • Hoe kan ik online tickets kopen?

    Voor het online kopen van tickets heb je een account nodig. Klik hier voor meer informatie: online tickets kopen

  • Wanneer kan ik kaarten kopen bij Groene Engel?

    De ticketkassa is een half uur voorafgaand aan iedere voorstelling geopend. Daarbuiten is het mogelijk om in het Cultuurlokaal kaarten te kopen vanaf 16:00 uur.

  • Hoe werkt een e-ticket?

    Je ticket ontvang je als e-ticket in je mailbox. Op dit ticket moet een streepjescode te zien zijn. De streepjescode op het e-ticket wordt bij de deur naar de zaal gescand.  Je e-ticket kan gescand worden vanaf je mobiele telefoon dus je hoeft je e-ticket niet uit te printen.  Het scannen van de tickets gebeurt aan onze zaaldeur. Heb je geen mobiele telefoon, print je e-ticket dan uit.

  • Ik heb geen ticket ontvangen, wat nu?

    Mocht je geen mail hebben gehad, kijk dan eens in je spammap. Mocht je de mail daar ook niet vinden, log dan op onze site in op je account en kies voor Mijn Tickets.  Je ziet je bestelde ticket(s) daar staan.

  • Ik ben de mail met mijn ticket kwijt, wat nu?

    Ben je de mail met je e-ticket kwijt, log dan op onze site in op je account en kies voor Mijn Tickets.  Je ziet je bestelde ticket(s) daar staan.

  • Kan ik tickets reserveren?

    Nee, wij reserveren geen tickets. Je kunt ze 24/7 online kopen, of een half uur voorafgaand aan het event.

  • Ik wil niks meer missen van het programma! Hoe meld ik me aan/af voor de nieuwsbrief?

    Je kunt je hier direct aanmelden voor de nieuwsbrief: nieuwsbrief. Op het moment dat je een account aanmaakt voor het online kopen van tickets, kun je ook aangeven dat je op de hoogte gehouden wilt worden van aankomende evenementen. Als je al een account hebt, kun je inloggen en de optie om nieuws over evenementen te ontvangen aan- of uitvinken.

    In elke nieuwsbrief staat een link om je uit te schrijven.

  • Kan ik de zaal in met een rolstoel?

    De zaal is toegankelijk voor rolstoelen. We hebben een rolstoellift net voor de ingang van de zaal, want daar zijn enkele traptredes. In het pand is ook een toilet dat toegankelijk is voor mensen in een rolstoel.

  • Kan ik tijdens een concert zitten?

    Bij de meeste concerten zijn er geen zitplaatsen. Als je erg slecht ter been bent of echt niet lang kunt staan, dan kun je dat even laten weten aan ons personeel dat bij de deur staat. Zij regelen dan een stoel of kruk voor je.

  • Hoe kan ik inloggen op mijn Groene Engel account?

    Heb je al eerder een account aangemaakt dan kun je direct inloggen en bestellen.

  • Mijn gegevens zijn veranderd, hoe pas ik deze aan?

    Zorg ervoor dat de gegevens juist en actueel zijn. Groene Engel kan je dan altijd bereiken als er wijzigingen zijn omtrent een evenement. Je kunt je accountgegevens wijzigen door in te loggen en links bovenin op de menubutton te klikken. Je kan dan je persoonlijke gegevens aanpassen.

  • Krijg ik korting met mijn CJP-pas?

    Ja, alleen aan de kassa van Groene Engel en de CD-Kiosk krijg je op vertoon van je CJP-pas 2 euro korting op je ticket.

    Online kun je geen tickets kopen met CJP-korting omdat we de gegevens van je kaart niet in kunnen zien.

  • Kan ik mijn spullen in een garderobe of kluisje opbergen?

    Bij Groene Engel kan je op verschillende manieren je jas en tas veilig achterlaten. Het veiligst is het gebruik van een van de digitale lockers a €2,50. Hier passen ongeveer twee jassen in. We raden je aan om geen grote tassen mee te nemen. Ook je vouwfiets, instrument of andere grote spullen kan je hier niet in kwijt. Afhankelijk van het aantal events die week kun je al een paar dagen vooraf je locker reserveren.

    De digitale lockers kun je op twee manieren huren:→ Scan de QR-code op de posters bij de lockers of gebruik de link in de bevestigingsmail van je ticket. Je komt dan op de website van Keynius. Let op: selecteer het juiste evenement uit de lijst. Huur je locker, na betaling krijg je een e-mail van Keynius. In de mail staat jouw link met je lockernummer en instructies om de locker te bedienen. Tussendoor kun je bij je spullen en je kan je locker delen met je gezelschap.→ Vraag onze medewerkers om hulp als je geen smartphone hebt of als je batterij leeg is. Ze staan voor je klaar om je te helpen!

    Belangrijk: Zorg bij het huren dat je het juiste e-mailadres invult. Je krijgt een e-mail met je lockernummer en informatie hoe je deze kunt openen toegestuurd op het opgegeven adres.

    Na betaling ontvang je een e-mail van Keynius op het opgegeven e-mailadres. In de mail vind je een link waarmee je je locker kunt bedienen én delen met je vrienden. Je opent je locker door in de browser op de Open-knop te klikken. Duw daarna binnen 30 seconden op het lockernummer op jouw locker, zo gaat deze open. Als je de lockerdeur dicht doet, is deze weer op slot.

    Ga je weg? Klik dan op de rode Open & Go Home button in de browser. Je locker is dan nog één keer te openen en wordt daarna vrijgegeven voor verhuur aan iemand anders. Let dus op dat je de locker leeg achterlaat als je hiervoor kiest.

    Optie 2: gebruik ter plekke de terminal die bij de kluisjes hangt. 

    Volg de stappen op het scherm.

    Als je een locker huurt ben je verantwoordelijk voor schade aan de locker of items veroorzaakt door verkeerd gebruik. Een locker gebruiken en delen is op eigen risico. Groene Engel is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade van de inhoud van je locker.Op eigen risico zijn er ook enkele onbewaakte plekken beschikbaar om je jas op te hangen.

Blijf altijd op de hoogte van ons programma