Veelgestelde vragen

Hoe kan ik online kaarten bestellen?
Om online kaarten te bestellen maak je eenmalig een account aan.
Klik op registreer en voer je gegevens in.

Hoe kan ik inloggen op mijn Groene Engel account?
Heb je al eerder een account aangemaakt dan kun je direct inloggen en bestellen. Klik op de button ticket bij het gewenste evenement en je kunt bestellen. Als je online kaarten koopt, betaal je veilig via iDeal en ontvang je je toegangskaart als e-ticket in je mailbox.

Hoe meld ik me aan/af voor de nieuwsbrief?
Log in op je Groene Engel account en klik op je naam. Hier kun je je gegevens wijzigen en de vinkjes waarin je geïnteresseerd bent, aan of uit vinken.

Mijn gegevens zijn veranderd, hoe pas ik deze aan?
Zorg ervoor dat de gegevens juist en actueel zijn. Groene Engel kan je dan altijd bereiken als er wijzigingen zijn omtrent een evenement. Je kunt je accountgegevens wijzigen door in te loggen en rechtsboven in de menubalk op je naam te klikken.


Hoe werkt een e-ticket?
Je ticket ontvang je als e-ticket in je mailbox. (Sla voor de zekerheid deze mail op.) Print het e-ticket met de streepjescode en neem hem mee: dit is je toegangsbewijs. In Groene Engel wordt je e-ticket met barcode vervolgens gescand. Heb je geen printer, zorg dan dat je je reserveringsnummer hebt, dan kun je je ticket aan de kassa afhalen.

Ik heb geen e-ticket ontvangen, wat nu?
Mocht je geen mail hebben gehad, kijk dan eens in je spammap. Mocht je 'm daar niet vinden, log dan in op je account en klik rechtsboven in de menubalk op je naam. Ga vervolgens naar 'Bestelhistorie'. Je kunt het ticket dan opnieuw naar jezelf sturen. Zorg dat het juiste e-mailadres aan je account gekoppeld is. 

Ik ben mijn e-ticket kwijt, wat nu?
Ben je de mail met je e-ticket kwijt, log dan in op je account en klik rechtsboven in de menubalk op je naam. Ga vervolgens naar 'Bestelhistorie'. Je kunt het ticket dan opnieuw naar jezelf sturen. Zorg dat het juiste e-mailadres aan je account gekoppeld is. 

Tickets voor meerdere voorstellingen?
Heb je voor meerdere voorstellingen kaarten gekocht? Print het e-ticket dan ook meerdere keren uit. Indien de streepjescodes niet zichtbaar zijn, controleer dan de spamfilter. Vaak houdt deze het tonen van afbeeldingen tegen. Voor bijvoorbeeld hotmail-gebruikers: zorg dat je de hele mail ziet (m.b.v. "show content" of "inhoud weergeven"), dan verschijnt ook de streepjescode. Wij raden je aan de bevestiging op je computer op te slaan.

Algemene bezoekersvoorwaarden
Op onze kaarten zijn onze algemene bezoekersvoorwaarden van kracht. 

Loading flash content...


If you do not have Flash player installed, get the Flash Player to see this content.
X